SEM

SEM, czyli Search Engine Marketing, jest pojęciem, które wiele osób błędnie utożsamia z SEO. Chcąc zrozumieć, na czym polega różnica między tymi dwoma słowami, warto wspomnieć o wzorze, w którym SEM=SEO+PPC. O ile więc SEO to ogół działań mających na celu takie zoptymalizowanie strony, aby była ona jak najbardziej widoczna dla wyszukiwarek internetowych, o tyle SEM jest ogółem działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie przez stronę jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce po wpisaniu przez użytkownika pożądanego słowa kluczowego.

W ramach naszych usług SEM oferujemy Ci pakiet kompleksowych działań, które pozwolą CI lepiej wypozycjonować swoją stronę internetową, a co za tym idzie - osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Do najważniejszych z nich należą:

  • kampanie linków promocyjnych (ze szczególnym naciskiem na Google AdWords, czyli systemu reklamowego Google, pozwalającego na wyświetlanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce),
  • optymalizacja danej strony pod algorytmy Google,
  • optymalizacja treści